Przejdź do treści

Niezbędne, gdy konieczny jest transport pojazdów od producentów, szczególnie rygorystycznie kwalifikowane w fabrykach niemieckich. Nieco odmienna od standardowych jest konfiguracja długości ich części składowych, zmniejszona rozciągliwość pasów poniżej 4%. Z reguły mają skrócony do 20cm odcinek pasa między hakiem, a mechanizmem napinającym. Bezpieczne dociśnięcie kół do podłogi lohr i lawet zapewniają kostki dociskowe pasów, rękawy antypoślizgowe na pasy i dodatkowe haki do pasów wpinane w podłogi lawety. Haki pasów lawetowych mogą mieć mniejszą grubość, dostosowaną do otworów w lawetach. Stosuje się też haki obrotowe do pasów, co ułatwia ustawianie samochodów w różnych miejscach na lohrach.

Rodzaje haków

Mechanizmy napinające

przechwytywanie

WERSJA Z TYPOWYMI HAKAMI TRÓJKĄTNYMI Z PRĘTA STALOWEGO SYMBOL

Wersja z typowymi hakami trójkątnymi z pręta stalowego symbol 1006 – ceny w ciągle trwającej promocji.

Kompletny pas 8m

Kompletny pas 10m

Inne długości i rodzaje haków – kontakt

45

GRZECHOTKA /NAPINACZ/ PASA

Grzechotka /napinacz/ pasa o wytrzymałości i sile napinającej, jak napinacz standard.

Nominalna wytrzymałość pasa 7,5 tony.

Przy tych samych parametrach wytrzymałości skrócona długość.

Zastosowanie przy mniejszej przestrzeni do napinania.

Kompletny pas 3m / np. mocowanie pojazdów na lohrach, pas lawetowy

Inne długości i rodzaje haków – kontakt

PAS SZER. 50MM / 5 TON, DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 3M

Pas szer. 50mm / 5 ton, długość całkowita 3m, rozciągliwość mniej niż 4%, haki obrotowe.

Zestaw z dodatkowym ruchomym hakiem obrotowym + rękaw dociskowy gumowy /wymagany w Niemczech/.